czwartek, 26 lutego 2015

Informacja!


Drodzy czytelnicy (jeśli są tu wogule jacyś),
Z tego powodu, że nie pojawiły się komentarze pod tamtym rozdziałem nie opublikowałam następnego dwunastego rozdziału. Skomentowały raptem dwie osoby! Co mnie nie cieszy! Zawiodłam się na was i to bardzo. Pod dzięsiątym rozdziałem było inaczej, skomentowało aż dziewięć osób. Postanowiłam już nie pisać na tym blogu. Zdecydowałam tak, ponieważ po pierwsze nie mam weny na pisanie tego opowiadania a po drugie dlatego, że nikt nie komentuje. Jeśli chodzi o konkurs na One Shota. Odbędzie się, ale na innym blogu. To znaczy, że dedykacje pod rozdziałami będą na tym blogu: http://fedemila-love-will-remember.blogspot.com/ Jest to mój nowy blog. Zapraszam wszystkich serdecznie :) Mam nadzieję, że wpadniecie i zostaniecie wiernymi czytelnikami!
Pozdrawiam Gabi <3

3 komentarze:

  1. Nieee .....
    Czemu musiało to się zdarzyć .... :( :(
    To papa temu blogu :* :*
    A i rozdział na moim blogu ...
    To buziaki :* i pa blogu :(
    Ludmiła .... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutne.... ;(
    Żegnaj kolejny dobry blogu :(
    Czm wszystko się kiedyś kończy? :(
    No więc czas powiedzieć żegnaj :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy